Nápravy mají CVD poloosy, kovové C-huby i těhlice a zesílené heavy duty převody s tzv. overdrivem (rychlejší převod v přední nápravě). Jsou použity kovové kardany GDS a tlumiče RSD od firmy GMADE - její tlumiče jsou obecně velmi oblíbené:
Soutěžní model má obuty špičkové pneumatiky Pitbull Rock Beast 1,9", které jsou jedny z nejschopnějších vůbec, s výbornou trakcí téměř za všech podmínek.
Elektrovýbava modelu je následující - osvědčený stejnosměrný motor HPI GT550, který je u nás na expedicích asi vůbec nejoblíbenější. Novým hitem je regulátor Hobbywing QuicRun WP Crawler 80A s velkou škálou nastavení a výbornou citlivostí v nízkých otáčkách. Na řízení je použito standardní dvacetikilové servo, ale hlavní síla Toyoty se skrývá ve dvou dvacetikilových servonavijácích Katoni, jichž je Karel sám výrobce. Jeden je tedy použit pro vyprošťování vepředu; druhý naviják vzadu pak většinou slouží ke slaňování v prudkých svazích.
Dobře připravený model a výborná spolupráce v KATONI Teamu se ukázaly jako klíč k úspěchu v nejobsazenější třídě RC AST, kategorii C2:
Toyota Karla Lopaty v akci:
Vše o RC Adventure Scale Trophy najdete na stránkách fóra RC4x4.cz a na Facebooku akce.
- Článek: Ondřej Košťál - sWiNe, fotografie: Petr Sejk - Hagrid92, RC Adventure Scale Trophy - Facebook -
Štítky:
RC AST 2017 Tech Toyota Hilux Karel Lopata
Nejnovější článek:
RC AST Krušné Hory 2019
Neexistuji vhodna data!
Smajlíci v návštěvní knize - yvSmiley is copyrighted work of Yuri Volkov