Servo je typu Turnigy TGY-1501 (tah 15kg) s kovovými převody. Stejnosměrný motor 35T umístěný vpředu pod kapotou je přímo spojen s celokovovou převodovkou MEX-G-BOX a uprostřed rámu je rozvodovka taktéž od Modelexu. Model je osazen třemi kovovými kardany - 1x MEX HD a 2x GDS Racing. Pneumatiky RC4WD 1,9 Tomahawk jsou v této třídě poměrně populární, jelikož jsou dobrým kompromisem funkčnosti, maketového vzhledu a přípustného rozměru do třídy C1; najdeme je tedy i na tomto Defenderu.
Ke zmíněnému motoru je použit oblíbený regulátor Hobbyking X-CAR 45A, jež se hojně rozšířil především díky výbornému poměru cena/výkon (pořizovací cena asi 450 kč). Servonaviják Katoni je ukotven na platu v zadní části rámu a lanko je trubičkou vedeno až do předního pevnostního nárazníku. Přijímač typu Tactic indikuje použití stejnojmenné RC soupravy pracující v pásmu 2,4GHz.
I přes poruchu převodovky v druhém závodě se Jardovi podařilo zůstat mezi elitou a díky důmyslné týmové spolupráci obsadit příčku nejvyšší. Defender v akci na Kokoříně a v Babinách:
Vše o RC Adventure Scale Trophy najdete na stránkách fóra RC4x4.cz a na Facebooku akce.
- Článek: Ondřej Košťál - sWiNe, fotografie: Petr Sejk - Hagrid92, RC Adventure Scale Trophy - Facebook -
Štítky:
RC AST 2017 Tech Defender D90 Jarda Kajzr
Nejnovější článek:
RC AST Krušné Hory 2019
Neexistuji vhodna data!
Smajlíci v návštěvní knize - yvSmiley is copyrighted work of Yuri Volkov