Známý RC automodelářský výrobce Losi, patřící pod křídla amerického Horizon Hobby, přichází s novinkou, která rozšiřuje v poslední době populární skupinu modelů s nezávislými předními a vlečenou zadní nápravou. Sem patří například Vaterra Twin Hammers a řada Axial Yeti Buggy, Rock Racer a Score Trophy Truck. Losi nově nabízí Baja Rey 1/10-Scale Desert Truck, který by se měl v prodeji objevit v průběhu července jako RTR sada ve dvou barevných variantách.
Losi Baja Rey 1/10-Scale Desert Truck RTR
RC model Baja Rey Desert Truck v měřítku 1/10 bude prodáván jako RTR set, tedy připravený k jízdě. Set kromě vlastního modelu auta obsahuje vysílačku, přijímač, elektronický regulátor a motor; pohonný akumulátor a baterky pro vysílačku je potřeba dokoupit. Při použití 3S akumulátoru je model schopen dosahovat rychlosti až 70 km/h. Obě barevné varianty, LOS03008T1 (červený) a LOS03008T2 (modrý):
Detail provedení kabinky s maketou řidiče a spolujezdce. Jedná se o klasický nalakovaný lexanový výlisek opatřený samolepkami přístrojů, pásů a dalších detailů:
Vypínač elektroniky je umístěn před rezervou, která je plnohodnotná a je přichycena křídlovou matkou:
Technické údaje
Označení výrobce - Baja Rey 1/10-Scale Desert Truck LOS03008T1 (červený), LOS03008T2 (modrý)
Model auta má pohon všech kol (4WD). Přední kola jsou nezávisle zavěšena a zadní pevná náprava je vlečená (IFS konfigurace - independent front suspension). Nápravy jsou odpruženy stavitelnými hliníkovými tlumiči s dlouhým chodem. Klec a další díly jsou zhotoveny z odolného kompozitu. Model je plně osazen kuličkovými ložisky:
Fotografie podvozku bez rámu a kabinky ukazuje umístění elektroniky - baterie, motoru, regulátoru a serva pro řízení přední nápravy:
Detail zadní vlečené nápravy v konfiguraci 4-link. Nad zadním hnacím kardanem je vidět vypínač elektroniky:
Detail přední nápravy s rameny nezávislého zavěšení předního kol a tlumičem. Hexy 12mm jsou opatřeny maketami kotoučových brzd ve stříbrné a červené barvě:
Podvozkové plato je zhotoveno z duralu tloušťky 3mm. Motor se nachází pod snímatelným krytem:
Diferenciály a rozvodovka jsou uzavřené a chráněné proti vnikání nečistot. Ozubená kola používají ozubení modul 1 a spolu s dalšími převody jsou dimenzovány pro náročnou jízdu v terénu: