Majitelé Vaterry Twin Hammers si stěžují v zásadě na dvě věci týkající se ovládání řazení převodovky. První je (ne)nastavení systému řazení a druhá výdrž řadícího serva, což zase úzce souvisí s předchozí věcí. Fakt, že jde o RTR model, tedy model připravený k jízdě, mnohé zřejmě svádí k dojmu, že auto je perfektně nastavené již z výroby a je možné ho hned pořádně prohnat. Zde nezbývá než se držet onoho okřídleného pořekadla "důvěřuj, ale prověřuj". I RTR model je dobré po vybalení a před první jízdou zkontrolovat, od dotažení šroubků až po funkci různých částí vozidla.
Pro případné nové majitele Twin Hammers je tedy jedním z prvních úkolů hned po rozbalení kontrola funkčnosti a případné nastavení serva ovládání řazení dvourychlostní převodovky. Vaterra v tomto případě zareagovala velmi rychle, vyslyšela hlas modelářského lidu a dala na své stránky video, názorně ukazující, jak správně nastavit chod serva a tím i systém řazení jako celek:
Richard Trujillo, Vaterra product developer, na konci videa říká jednu důležitou věc - vyvarujte se řazení, pokud je auto v klidu! Servo je v tomto případě nadměrně namáháno. Řaďte lehce "pod plynem", ať už při jízdě, nebo s autem na stojánku.
Další věcí je i typ a kvalita samotného serva (Vaterra 903WP), používaného k řazení. Podle některých ohlasů na fórech nejde o bůhvíjaký zázrak a tak jedním z prvních uvažovaných modů je náhrada tohoto serva za nějaký osvědčený typ s kovovými převody.
- Fotografie, video - Vaterra -
Štítky:
Vaterra Twin Hammers video nastavení převodovky
Nejnovější článek:
RC AST Krušné Hory 2019
Neexistuji vhodna data!
Smajlíci v návštěvní knize - yvSmiley is copyrighted work of Yuri Volkov