Očekávání je třeba živit ;) a tak přicházím s článkem, po kterém budu doufám psát již jen o vydání nového RC modelu auta HPI Venture Toyota FJ Cruiser. Dle posledních náznaků to vypadá, že nebudeme muset čekat až do léta - Venture by mohl přijít během května, přinejmenším možnost ho objednat. Pojďme se tedy podívat na bližší pohledy na podvozek Venture FJ Cruiseru.
Ještě před pokoukáním na podvozek bych rád zmínil, že obě RTR provedení Venture, tj. Toyota FJ Cruiser Sandstorm (117165) a Toyota FJ Cruiser Gunmetal (116558), se již objevila v nabídce několika českých modelářských eshopů. Ceny se pohybují v rozmezí 10 až 11 tisíc Kč.
Celý podvozek Venture FJ Cruiseru v jeho plné kráse:
Přední nárazník s ochranným rámem a šeklemi. Do kulatých otvorů přijdou LED světla:
Přední náprava s pákou řízení, panhardskou tyčí a voděodolným servem HPI SS-20WR umístěným v rámu:
Kryt hrušky nápravy a úchyty pro linky a tlumiče na nápravě jsou kovové:
Detail uchycení serva řízení a panhardské tyče k rámu podvozku; motor HPI 35z je hned vedle serva:
Spojovací tyč řízení je umístěna za přední nápravou, což má za následek zlepšení nájezdových úhlů:
Přední náprava je uchycena pomocí 3-linku:
Pohonný kardan je masívní. Pod ním je vidět spojovací kardan mezi přední převodovkou s motorem a rozvodovkou na centrálním platu:
Detail páky řízení. Olejem plněné stavitelné tlumiče se zdvihem 63-90mm používají dělené pružiny:
Kola jsou tvořena plastovými disky CR-10 s nalepenými pneumatikami HPI Rockthorn 109x38mm (soft S-compound):
Centrální plato s rozvodovkou. K platu jsou přichyceny spodní linky obou náprav. Na rámu se z obou stran nacházejí boční ochranné nášlapy:
Detail rozvodovky. Ta je poháněná pomocí spojovacího kardanu od převodovky s motorem:
Detail převodovky s držákem motoru a kovovými ozubenými koly (pastorek, spur). Plastový kryt kryjící převody je ve skutečnosti celý uzavřený:
Voděodolný elektronický regulátor HPI SC-3sWP2 Crawler Edition s vypínačem je vybaven dvojicí jumperů pro přepínání jízdních režimů a výběru typu pohonného akumulátoru:
Vodotěsná krabička pro umístění přijímače:
Klec pro pohonný akumulátor je umístěna nad zadní nápravou:
Detail úchytů zadních tlumičů, držáků karoserie a odklopné rezervy:
Zadní náprava je též uchycena pomocí 3-linku:
Detail zadní nápravy s kovovým krytem hrušky nápravy:
Voděodolný elektronický regulátor HPI SC-3sWP2 Crawler Edition ESC:
Voděodolné servo HPI SS-20WR (6,5kg/6V):
- Fotografie - Venture - Facebook, HPI Racing - Facebook -
Tento dokument byl vytištěn ze stránek RC.305 na adrese http://rc.305.cz
© 2009 - Michal Nováček - minot@ur | Všechna práva vyhrazena - All rights reserved | Obsah - uvedení autoři a zdroje